Case Joensuun kaupunki

CPU:n verkkokaupan erityinen etu on se, että se on CPU:n kassajärjestelmän sisällä. Tiliöinnit sujuvat vaivattomasti. Verkkokauppa on jo nyt osoittautunut kaupungille tietynlaiseksi PR-ikkunaksi.


Ilpo Huurinainen
kaupunginkamreeri, Joensuun kaupunki

CASE-ESITTELYYN

 

Case Kempeleen kunta

Monenlaisia ohjelmistoja, päivityksiä ja käyttöönottoja olen urani aikana nähnyt. Siirtyminen Ceeposiin oli tässä sarjassa yksi kivuttomimmista.


Mauri Similä
Kempeleen kunta

CASE-ESITTELYYN

Case Laakkonen

Kassajärjestelmä nosti palvelun laatua asiakkaisiimme päin. Uusia kassapisteitä on koko ajan lisätty asiakaspalvelunkin parantamiseksi; on tärkeätä, että pystymme palvelemaan maksavat asiakkaamme hyvin.


Tarja Soikkeli
Pääkassanhoitaja, Autotalo Laakkonen Oy

CASE-ESITTELYYN

Case Keuruun kaupunki

Käytännössä yksi kassahenkilö hoitaa päivittäin sen, mihin ennen tarvittiin monen henkilön työpanos: ylimääräinen listojen, lappujen ja laskujen pyörityksen loppuminen säästää kuukaudessa monen työpäivän verran.


Ulla Luoma
Palvelupäällikkö, Keuruun kaupunki

CASE-ESITTELYYN

Case ISS ruokailupalvelut

Kehittämisen näkökulma on koko ajan läsnä. Tuomme esille kehitystarpeita, joista osa toteutetaan yleisenä ohjelmistokehityksenä ja osa räätälöidysti meitä varten. Yhteistyö sujuu hyvin sellaisella iloisella pohjoiskarjalaisella asenteella.


Pääkäyttäjä
ISS ruokailupalvelut

CASE-ESITTELYYN

Case Tampereen kaupunki

Kun CPU osti Baswaren palvelukassaliiketoiminnan, CPU tiedotti meitä asiakkaana todella tehokkaasti. Kaikkiin avoimiin kysymyksiin tuli nopeasti vastauksia, kehittämisen näkökulma kirkastui. CPU otti kokonaisasiakkuuden hyvin haltuun.


Hanna Siltanen, pääkäyttäjä
Tampereen kaupunki

CASE-ESITTELYYN

Case Helsingin yliopisto

Mikä sovitaan, se myös pitää. Palvelu on luotettavaa ja aina ystävällistä. Jos päivittäisessä työssä jotakin ongelmakohtia ilmenee, niin asiakkaana emme koskaan jää ilman apua – CPU:n Helpdesk toimii täydellisesti!


Satu Lerssi
Helsingin yliopisto

CASE-ESITTELYYN

Case Lahden kaupunki

Lahden kaupunkia voi kuvailla CPU-kassajärjestelmien heavy useriksi. Yhteistyö käynnistyi kymmenen vuotta sitten rahatoimiston ja teknisen viraston asiakaspalvelusta.  Kaupungille sitoutumiseen on hyvä syy – CPU:n kassajärjestelmä toimii loistavasti ja yhteistyö pelaa!


Tiina Rilasmaa
kassapääkäyttäjä, Lahden kaupunki

CASE-ESITTELYYN

 

Case Veho Group

Lisäarvoa ja palvelun sujuvuutta asiakkaille, prosessien virtaviivaistamista ja rahaliikenteen tehostamisen hyötyjä konsernille. Maksupuolen seuranta helpottuu ja varmistuu. Kun tähän saakka manuaalisesti tehtävät toiminnot voidaan automatisoida, niin hallinto säästyy turhalta työltä.


Sirpa Pirhonen
Controller, Veho Group

CASE-ESITTELYYN

CPU lyhyesti


Computer Program Unit Oy, CPU, on vuonna 1986 perustettu ohjelmistotalo.

Toimitamme, kehitämme ja ylläpidämme maksamisen ratkaisuja. Sinua palvelee asiantunteva ja osaava henkilöstömme.

Lisätietoja

 

Palvelut


Ota käyttöösi maksamisen ratkaisujen kokonaisuus - kassajärjestelmä, verkkokauppa ja kulunvalvonta sujuvasti yhdessä.


Lisätietoja

Ota yhteyttä


Computer Program Unit Oy
Kauppakatu 17 B
80100 Joensuu

Helpdesk ark 8-17 
(4.7. - 31.7.2016 ark 8-16)
puh. 010 841 9044

asiakastuki@cpu.fi

Lisätietoja