Helpdesk

Hyvä kello kauas kuuluu, palvelu vielä pidemmälle!

CPU:n Helpdesk-palvelu on huolenpitoa siitä, että käytössä oleva kassajärjestelmä vastaa asiakkaidemme tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla. Palveluajatuksemme konkretisoituu osaavaan, ahkeraan ja asiakaspalvelutaitoiseen henkilöstöön. CPU:n Helpdesk on meillä palvelua ihmiseltä ihmiselle.

Yhteydenotto

Yhteyden ottaminen palveluumme hoituu sujuvasti puhelimitse tai sähköpostitse.
Helpdesk on avoinna kaikkina arkipäivinä kello 8-17.
(26.6. - 4.8.2017 välisenä aikana arkisin 8-16.)

Puhelin:  010 841 9044
Sähköpostiosoite: asiakastuki@cpu.fi

Tilanteen kartoitus

Olemme lähellä asiakkaitamme ja tunnemme heidän toimintaprosessinsa. Palvelumme sisältää käyttöneuvontaa, teknistä tukea, virhe- ja ongelmatilanteiden selvittämistä sekä muutostarpeiden huomioimista. Kokeneet asiantuntijamme kartoittavat tilanteen ja huolehtivat tarvittavista toimenpiteistä.   

Nopea reagointi

Asiakkailta tuleviin palvelupyyntöihin reagoidaan mahdollisimman nopeasti, tulivatpa ne sitten sähköpostitse tai puhelimitse. Usein kysymykset ja ongelmatilanteet ratkeavat jo yhden puhelun aikana.

Asiakastyytyväisyyden keskiarvo 9,32

Jatkuvan asiakastyytyväisyysmittauksen vastauksien keskiarvo 1.1. - 30.4.2017 kysyttäessä
kouluarvosanalla "Miten tyytyväinen olit saamaasi palveluun?", vastaajalukumäärä 179.

Palvelua ja kehitystyötä

Asiakaslähtöinen toimintatapamme perustuu asiakkaan toimintaympäristön tuntemukselle. Helpdeskin kautta tulevat palvelupyynnöt, kysymykset ja ideat ovat meille arvokasta palautetta kehittäessämme sekä itse tietojärjestelmää että koko palveluketjua.

Kiitos, että saamme palvella!

Ota yhteyttä