Kiinnostuitko?

Asiakastyytyväisyytemme on säilynyt korkeana läpi poikkeusaikojen

Keräämme vuosittain asiakkailtamme palautetta Ceeposista ja siihen liittyvistä palveluista kattavalla asiakaskyselyllä. Kyselytulokset auttavat meitä kehittämään toimintaamme entistä laadukkaammaksi.

Tänä vuonna saimme vastauksia jonkin verran viime vuosia vähemmän, 252 kappaletta. Vastaajista 53 prosenttia oli kassakäyttäjiä ja noin kolmannes toimi Ceeposin pääkäyttäjänä omassa organisaatiossaan.

Vastausten perusteella näyttäisi, että olemme onnistuneet säilyttämään asiakastyytyväisyytemme korkealla tasolla. Perinteisesti hyviä arvosanoja saanut asiakastukemme keräsi kiitosta tänäkin vuonna:

”CPU:n asiakaspalvelu vastaa nopeasti ja sieltä olen saanut tarvittavat vastaukset.”

Vaikka koronapandemian myötä koulutuksissa on siirrytty paikan päällä tapahtuvista koulutuksista pitkälti etätoteutuksiin, on koulutuksemme laatu saatu pidettyä korkealla. Vapaissa palautteissa nousi esiin erityisesti kouluttajien vahva järjestelmän tuntemus sekä koulutustyylin selkeys.

”Koulutus on aina ollut asiakaslähtöistä, asiat on kerrottu ymmärrettävästi, eikä ict-koukeroilla.”

Vastaajista melko pieni osa edusti asiakkaidemme ICT-osastoa, mutta heilläkin oli valtaosin hyvää sanottavaa Ceeposista:

”Kassajärjestelmän ylläpito on ollut helppoa ja järjestelmä on hyvin vakaa, harvoin ilmenee mitään vikaa tai ongelmaa. Saadut ohjeet tarvittavista toimenpiteistä ovat aina hyvin selkeät.”

Kaikkien asiakaskyselyyn vastanneiden kesken arvottiin kaksi Apple Watch SE -älykelloa. Arpaonni suosi tällä kertaa Päivi Alajoutsijärveä Rovaniemen kaupungilta sekä Olli Myrskogia Keski-Pohjanmaan koulutuskuntayhtymästä. Palkinnot on toimitettu voittajille.

Lämpimät kiitoksemme kaikille tämän vuoden kyselyyn vastanneille!

Uutinen

Anna palautetta verkkosivustamme!

Lue lisää