Kiinnostuitko?

Vuoden 2020 asiakaskyselymme vahvisti asiakaspalvelumme ja koulutuksemme huippulaadun

Kartoitamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä vuosittain tuotteidemme ja palvelujemme eri osa-alueisiin pureutuvalla kyselyllä. Sen tulokset luovat tärkeän lähtökohdan toimintamme jatkuvalle kehittämiselle.

Tänä vuonna saimme asiakaskyselyyn 724 vastausta. Vastaajista lähes 65 prosenttia oli kassakäyttäjiä ja melkein neljännes toimipisteen vastaavana toimivia henkilöitä. Vastausten perusteella näyttäisi, että koulutuksemme laatu on noussut entisestään, vaikka koronakriisi onkin pakottanut toteuttamaan yhä useampia koulutuksia etäyhteyksin paikan päällä kouluttamisen sijaan. Kyselyn vastauksissa koulutukselle annettujen arvosanojen keskiarvo oli jopa 9,14 kouluarvosana-asteikolla.

Yksi parhaista koulutuksista mitä olen käynyt etäyhteydellä.

Vuosien mittaan olemme halunneet panostaa erityisesti asiakastuen laatuun. Se onkin kerännyt asiakaskyselyissämme hyviä arvosanoja vuodesta toiseen. Uusin kysely osoittaa, että poikkeuksellisina aikoinakin asiakastukemme laatu on säilynyt korkeana. Sille annettujen arvosanojen keskiarvo oli 9,05.

Aivan huippupalvelua, Suomen paras helpdesk. Vastauksen saa nopeasti ja se on oikein eikä arvailua.

Tämän vuoden asiakaskyselyssä aiempaa paremman keskiarvon saivat myös kassankäytön helppous (8,70) sekä järjestelmän ylläpito ICT:n näkökulmasta (8,90). Kaikkien asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneiden kesken arvoimme tällä kertaa kaksi kappaletta Suunto 7 -urheilukelloja. Arpa suosi seuraavia vastaajia:

  • Anne Honkala, Lahden kaupunki
  • Päivi Kaikkonen, Kuopion kaupunki
  • Palkinnot on toimitettu voittajille.

    Lämpimät kiitoksemme kaikille kyselyyn vastanneille!

    Uutinen

    CPU:n Black Friday -kampanja on täällä!

    Lue lisää