Palvelemme asiakkaitamme käytönaikaisissa tukitilanteissa asiakastukemme toimesta sekä puhelimitse, sähköpostitse ja etähuoltoyhteydellä. Tutustu alan parhaaseen asiakastukeen ja asiakastyytyväisyyden mittaustuloksiin täältä.
Koulutusta ja asennuspalveluita tarpeen mukaan
Asiakastukemme antaman neuvonnan lisäksi tarjoamme myös monipuoliset sovelluskoulutuspalvelut sekä etäkoulutuksena että paikan päällä: asiakkaamme voivat valita tilanteeseen parhaiten soveltuvan koulutusmenetelmän.
Maksamisen ratkaisujen käyttö edellyttää ajoittain myös asennuspalveluita, esimerkiksi laitteistoja vaihdettaessa – asennukset voi usein hoitaa myös oman ICT-henkilöstön toimesta, mutta tarvittaessa asennuspalvelut voi hankkia myös CPU:n kautta.
Maksamisen ratkaisujen hallittu ylläpito
Asiakkaidemme käytössä olevien maksamisen ratkaisujen ylläpito ei kuormita asiakkaidemme ICT-henkilöstöä: vastaamme siitä, että käytössä olevat ratkaisut täyttävät vaadittavat tietoturva- ja lakivaatimukset.
Lisätietoja


