Kiinnostuitko?

Helpdesk

Hyvä kello kauas kuuluu, palvelu vielä pidemmälle!

010 841 9044

asiakastuki@cpu.fi

CPU:n Helpdesk-palvelu on huolenpitoa siitä, että käytössä olevat maksamisen ratkaisut vastaavat asiakkaidemme tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla. Palveluajatuksemme konkretisoituu osaavaan, ahkeraan ja asiakaspalvelutaitoiseen henkilöstöön. CPU:n Helpdesk on meillä palvelua ihmiseltä ihmiselle.

Yhteydenotto

Yhteyden ottaminen palveluumme hoituu sujuvasti puhelimitse tai sähköpostitse.
Helpdesk on avoinna kaikkina arkipäivinä kello 8-17.

Puhelin: 010 841 9044
Sähköpostiosoite: asiakastuki@cpu.fi

Tilanteen kartoitus

Olemme lähellä asiakkaitamme ja tunnemme heidän toimintaprosessinsa. Palvelumme sisältää käyttöneuvontaa, teknistä tukea, virhe- ja ongelmatilanteiden selvittämistä sekä muutostarpeiden huomioimista. Kokeneet asiantuntijamme kartoittavat tilanteen ja huolehtivat tarvittavista toimenpiteistä.

Nopea reagointi

Asiakkailta tuleviin palvelupyyntöihin reagoidaan mahdollisimman nopeasti, tulivatpa ne sitten sähköpostitse tai puhelimitse. Usein kysymykset ja ongelmatilanteet ratkeavat jo yhden puhelun aikana.

Asiakastyytyväisyyden keskiarvo 9,37

Jatkuvan asiakastyytyväisyysmittauksen vastauksien keskiarvo 1.9. – 31.12.2017 kysyttäessä
kouluarvosanalla ”Miten tyytyväinen olit saamaasi palveluun?”, vastaajalukumäärä 187.

Palvelua ja kehitystyötä

Asiakaslähtöinen toimintatapamme perustuu asiakkaan toimintaympäristön tuntemukselle. Helpdeskin kautta tulevat palvelupyynnöt, kysymykset ja ideat ovat meille arvokasta palautetta kehittäessämme sekä itse tietojärjestelmiä että koko palveluketjua.

Kiitos, että saamme palvella!

Lisätietoja

Anna Soininen
Asiakastukipäällikkö
Uutinen

CPU Oy järjestää GDPR-webinaareja maaliskuussa

Miten EU:n tietosuoja-asetus vaikuttaa maksamisen ratkaisuihin?

Lue lisää